Što raditi kada mobitel ne prepoznaje slušalice?
Priključili ste slušalice na mobitel, a on ne reagira? Ovaj problem vas može mnogo iritirati, ali dobro je biti svjestan da je on jako čest i – što je najvažnije – da postoji nekoliko jednostavnih načina za njegovo rješenje. Utor za slušalice najčešće ne radi zbog jednog od popularnih uzroka, koje možemo lako ukinuti.
Prvo provjerite nije li problem u slušalicama
Razlog problema može biti kvar na slušalicama. Najjednostavniji način da eliminirate ovu mogućnost je testirati da li slušalice rade na drugom uređaju.
Ne moramo se ograničavati na pametni telefon, dovoljni je bilo koji uređaj koji u sebi ima utor za univerzalni 3.5 mm priključak, npr. osobno računalo, laptop ili TV.
Provjerite Bluetooth koncekciju na mobitelu
Ako je Vaš pametni telefon trenutačno spojen sa drugim uređajem pomoću Bluetooth koncekcije, vrlo je moguće da neće očitati slušalice (ima isključen utor za slušalice). Iz ovog razloga tokom upotrebe žičnih slušalica najbolje je isključiti Bluetooth.
Očistite utor za slušalice na mobitelu
Pretežita većina utora za slušalice nema nikakvu zaštitu pa se zbog toga u njima lako skuplja svakakva prljavština. Često mobitel ne očitava slušalice upravo zbog začepljenog utora. Dok čistite utor za slušalice trebate biti vrlo oprezni da ga ne oštetite. Najbolje si pomognite baterijskom lampom da biste bolje ocijenili stanje prljavštine. Za samo čišćenje pogodan je štapić za uši ili, ako se radi o prljavštini koja se teško uklanja, igla ili čačkalica.
Provjerite postavke zvuka
Postoji mogućnost da Vaš mobitel ne reagira na slušalice zbog postavki zvuka. Da biste ovo vidjeli, provjerite nije li glasnoća medija utišana do kraja i da li mobitel nema uključen način rada: „Ne ometaj“. Ponekad problem s očitavanjem slušalica može se pojaviti zbog pada sustava, pa čak i ako su postavke zvuka ispravne, pa zato možemo ponovno uključiti uređaj da budemo sigurni.
Savjetujte se kod stručnjaka
Ako ste eliminirali sve navedene mogućnosti zašto Vaše slušalice ne rade na mobitelu, a ipak niste mogli riješiti problem, onda je najbolje rješenje da pošaljete pametni telefon na popravak Možda imate posla sa kvarom koji zahtjeva rastavljanje uređaja i provjeru njegovih komponenata, a ovo je zadatak koji je najbolje dati stručnjaku.